Informació i educació ambiental

L’educació ambiental té l’objectiu de formar persones que siguin amigables amb el seu entorn, generant consciencia i donant solucions als problemes ambientals causats per la mà humana. Així, l’educació ambiental es basa en el reconeixement de l’entorn (ecosistemes, atmosfera, hidrosfera, història natural..) i en aprendre a minvar-ne l’impacte dels humans.

ICONES I CRITERIS PER MAPAR MBCN+S: Informació i educació ambiental.
Bones pràctiques i altres enllaços.


Prenent les mesures al barri

  Dissabte passat, vam fer la sessió d’informació ambiental, com mesurar el nostre entorn? En la mesura que posem quantitat a les variables, podem saber dins de quin llinda  estem, si es bo, si és dolent… Quina es la situació? La informació local, ens situa dins els paràmetres globals del funcionament dels ecosistemes, de l’atmosfera, […]


Prendre mesures

Primer mercès per la jornada on varem conèixer com mesurar diferents paràmetres. Em va entusiasmar tant el projecte que he estat navegant cercant enllaços del tema (consulta feta el 28/3/2014). Us adjunto el que he trobat. Eva Ceano-Vivas Contaminació (Viquipèdia). Segons el medi, segons els efectes. Tipus de radiació *    Radiación electromagnética *    Radiación ionizante […]


CAL PRENDRE MESURES

A Sarrià… CAL PRENDRE MESURES Una pacient té unes signes vitals, les variables que permeten fer una diagnosi inicial de l’estat de salut d’una persona. La salut ambiental de Sarrià es pot mesurar amb aparells electrònics per saber l’evolució en el temps dels seus signes vitals. ……………………………………………………… Casa Orlandai Dissabte 22 de març a les […]


Informació i educació ambiental

1. Societat Catalana d’Educació Ambiental 2. Agenda 21 escolar 3. Prendre mesures. Mapa Verd. Sarrià més Sostenible (28/03/2014) 4. Fenocat. La Xarxa Fenològica de Catalunya (Generalitat de Catalunya). 5. Recursos educatius del Servei de Documentació Ambiental (Agenda 21). 6. Aprender a proteger la biodiversidad (UNESCO) 7. De mica en mica. Els petits canvis són poderosos […]